AD

Thursday, February 05, 2009

Takdir yang pening atau dugaan yang silap?

jika aku seorang juruterbang...
mesti ramai yang akan dengar kata aku

jika aku seorang juruterbang...
mesti ramai orang nak berkawan dengan aku

jika aku seorang juruterbang...
mesti berpusu-pusu orang ingin menemui dan mengenali aku

jika aku seorang juruterbang...
mesti aku tak perlu nak jadi emo fikir pasal kehidupan aku yang sepi ini

jika aku seorang juruterbang...
pastinya segala kebaikan akan dapat dilihat

tapi hakikatnya... aku bukan, bukan dan bukan seorang juruterbang...
aku hanyalah seorang manusia yang hina, berjiwa kusut dan emo
jadi aku hanya dapat berkhayal dan berserah kepadaNya



*oh ye, aku x expect any comment for this post, sebab aku anggap iainya sebagai salah satu entri dalam diari aku

9 comments:

NASA said...

aku nk uboh hukum dunia..aku nk komeng jgk..hek2..siya dh deme?

LePaKPlaCe said...

siye mg..kalo mg jdik pilot..ambo lah co-pilot dio...chill!!!

faiz.nasir said...

adoi budok duo ore nih, belae2 ambo xse wi komen nyo wi jugok..

to NASA : deme aku siya dh lepah isk rokok dunhill

to lepakplace : amin! aku cuak laa dowh.. dengar citer next week MARA call for interview kan?

LePaKPlaCe said...

yaaa..well..no feeling..just do it my best..hmmm..doa kan aku bro.

annaheim said...

x nak komen.tp klu tulis ni jd komen.so how?

faiz.nasir said...

xde apa2 laa, kena respon laa..

errol, aku selalu doakan kau, aku nk kita sama2 berjaya jadi juruterbang, especially ngan MH

Aliyn Amirah said...

emo molep paih...
ahaha...
xpo2...kito laye dlm ym..
ahahha!

Flyfreak said...

don't give up if you really have passion for it ok.

faiz.nasir said...

thanks!