AD

Wednesday, December 30, 2009

30.12.1989 (2356)

Hehehe, nok wish hepi besday ko diri sendiri eh kejak, Hepi Besday Paih, semogo aku sentiaso dirahmati dan diberkati Allah, moga hadiah hari jadi aku tahun ini adalah lulus CAA6 one-go, Amin... buleh ko dok eh wish hepi besday ko diri sendiri? bia lah kalu dokleh pon, nok jugok.. hehe

Aku perase, follower aku ari tuh ado 25, pahtuh 24, pahtuh 23, pahtuh 24 balik, haha, nakal molek. Bia lah, dok pakso pon, sajo jah nok oyak.

Ado dale seminggu lagi nok exam besa nih, harap-harap bereh lah, kuat doh study lonih, tok tido sapa,





ok.. aku tipu..

tapi aku berharap aku dapat study sehingga dokleh tido laa, nih gak kuat bena tido, d only time aku bukok buku is in the class, other than in class, mapuh aku tok bukok buku, cuti 11 hari baru nih pon berlalu begitu sahaja.

Bercakap mengenai cuti 11 hari baru nih, aku gi KL, syok molek, ado laa pengalamey hok nok di share, tapi dok sempat lagi nok tulih, nih pon pinje broadband saeng kejak nih, dio pon dok bising doh nih mitok balik, nok main airline manager laa tuh..

Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh

2 comments:

eZaT eLaNo said...

pah bilo nk share pengalamey g kl tuh..


p/s:sajo jah komen,x se wi 0..hehe..baek dop kawe neyh..hek3..

faiz.nasir said...

thnx demo... heheheh