AD

Saturday, October 24, 2009

Syukurlah..

Tadi aku drop by kt forum FlyLah kejap, dah lama sangat tak menjejakkan kaki di forum-forum ni lepas FlyDamnIt tutup. Kesian aku tengok budak-budak yang eager nak jadi pilot, tapi tak ada peluang lagi untuk mencapai cita-cita, mungkin rezeki belum tiba. Aku rasa bersyukur gila dengan apa yang aku ada sekarang ni. Tiada apa yang boleh aku tolong melainkan mendoakan yang terbaik buat mereka.

Ada laa satu view jugak aku nk share kat sini, Interview perlu dibuat seketat mungkin, that is the only way to differentiate the one who is really passionate dengan yang main-main je. Ni kate minat aviation, 737 pon tak kenai, macam mana tuh, at least you must have something regarding the field that you are obsessing of.

Ada yang aku tengok dalam forum tuh berfikiran matured, bagus-bagus, orang macam ini la yang kita nak, dan ada juga orang 'ni' yang suka tunjuk pandai, suka sound orang, padahal info dia salah, bajet je, aku kenal dia ni, dulu sebelum aku masuk flying academy pun dah berapa kali kena sound dengan dia, sabar je la.

I, myself took 1 year and 2 months of waiting before being enrolled to flying academy. Once again, thank god and ALL THE BEST TO ALL ASPIRING PILOTS! pokyi, keep praying and waiting, hahaah.

5 comments:

nad? said...

im sorry! :(

faiz.nasir said...

why say sorry?? pelik..

annaheim said...

apekah itu?was that including me?

CL said...

Congrats if you already enrolled then, all the best. me soon, after 10years waiting......cant wait anymore

p/s: anyway flying school mana ya?:D

faiz.nasir said...

adoi laa, apa laa korang ni, it is nothing to do with you guys.. adeh, rilek2, jgn terasa.. xde pe pe laa..

CL:flying school yang paling berprestige dan paling ramai org nk masuk, cuba teka? hehehhehe